Monday, January 09, 2006

“粟”

有一次同媽媽去食面。(sorry,出吾到“面”字個繁體)
媽媽:“阿女,你個d魚蛋好似好好味……”
我:“要食就直接夾啦……扮野。”
媽媽:“哈哈,我等間自己夾。”
5分鐘後……
我:“我就快食埋啦,你好快d夾啦,剩番2粒,一人一粒啦。”
媽媽咬了半粒,將餘下的半粒放到碗內,說:“喂,你食剩碗個粒咋?”
我:“系啊,做乜?”
媽媽:“阿女,粒魚蛋‘粟’左。你食唔出咩?等我聞下你個碗個粒。”
我:“你咪扮野,呃我多粒魚蛋喎。”
媽媽夾黎聞,然後放回我個碗:“真系‘粟’左喎。”
我:“我都唔知咩叫‘粟’,等我食埋呢粒佢學下咩叫‘粟’先。”
過左一陣,我:“真系無野喎。”
媽媽:“咿……,而家個口重有‘粟’味,真系要飲d汽水過下味……”
講到個“汽”字, 佢已經飲左啖我支汽水勒。我都估到佢系咁,不過唔夠佢快。
我:“賊仔,一啖好啦,你戒緊口呀,阿姐。”

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

乜伯母咁猴擒o架?!

10:44 AM  
Blogger karensmurf said...

yes...尤其是她要戒口的時候。

我很喜歡戲弄她,很好玩的。

12:03 PM  

Post a Comment

<< Home